Όπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς, σε μια εποχή που το κύριο ζητούμενο είναι η περιστολή δαπανών, ο μεγάλος αριθμός προϊόντων επιβαρύνει υπερβολικά τους ισολογισμούς με επιπλέον κόστη αποθήκευσης και διαχείρισης, κάτι που σε καμία περίπτωση οι εταιρείες δεν θέλουν να συνεχιστεί.
Η κρίση «εξαφανίζει» προϊόντα από τα ράφια των σούπερ μάρκετ
15/1/2012, 2:46 μμ. Δεκαετίες πίσω γυρίζει το λιανεμπόριο τροφίμων η οικονομική κρίση, καθώς σε λίγα χρόνια από σήμερα τα «πλούσια» ράφια των καταστημάτων θα αποτελούν οριστικά «παρελθόν». Ηδη σούπερ μάρκετ και βιομηχανία αρχίζουν να μειώνουν την γκάμα τους, αφαιρώντας προϊόντα με χαμηλή ζήτηση, σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τα λειτουργικά έξοδα και να εξοικονομήσουν χρήματα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου