Τεντωμένα νεύρα σε όλες τις ΔΕΚΟ

27/9/2011, 10:11 πμ. Επί ποδός πολέμου βρίσκονται οι εργαζόμενοι όλων των Ανωνύμων Εταιριών του δημοσίου...οι οποίες καλούνται να εφαρμόσουν την εργασιακή εφεδρεία.

Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ βρίσκονται σε αναβρασμό, καθώς αντιτίθενται στην εφαρμογή της εργασιακής εφεδρείας, η λειτουργία των εταιριών είναι «παγωμένη» και κανείς δεν μπορεί να στοιχηματίσει τι θα του ξημερώσει. Παράλληλα, δεκάδες φορείς δεν έχουν στείλει τον κατάλογο της εφεδρείας στο υπουργείο Οικονομικών, το οποίο μεταδίδει ότι η διαδικασία θα αργήσει και ότι δεν θα έχει ολοκληρωθεί πριν από τα τέλη Οκτωβρίου, εντείνοντας την αγωνία των εργαζομένων.

Οι συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ (όμιλος ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όμιλος ΟΑΣΑ) δεν απάντησαν χθες Δευτέρα στην εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών για την εργασιακή εφεδρεία, όμως απέστειλαν υπομνήματα στο υπουργείο Υποδομών, στα οποία, χωρίς να παρατίθενται ονόματα εργαζομένων, γίνεται μία εκτίμηση του πλεονάζοντος προσωπικού, αλλά αναφέρονται και οι επιπτώσεις που θα είχε η εφαρμογή της εφεδρείας στις εν λόγω επιχειρήσεις. Αποτελούν δηλαδή περισσότερο μία «εκτίμηση κινδύνου», όπως επισημαίνουν αρμόδιοι παράγοντες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι διοικήσεις των εταιριών έχουν επισημάνει στην πολιτική ηγεσία από την πρώτη στιγμή ότι ουδείς εργαζόμενος περισσεύει, καθώς όλες οι μεταφορικές ΔΕΚΟ εκτελούν τα δικά τους προγράμματα οικονομικής σταθεροποίησης, που οδήγησαν σε μαζικές αποχωρήσεις προσωπικού από αυτές.

Όπως μεταδίδουν υψηλόβαθμοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, η τελική απόφαση για το έαν η εργασιακή εφεδρεία θα ισχύσει στις εν λόγω εταιρίες, ανήκει στον μέτοχό τους, που δεν είναι άλλος από το υπουργείο Οικονομικών.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου