26/09, 9:14. Στο Περιφερειακό Πρωτάθλημα θα αγωνίζονται εκτός του Ηρακλή και ο Εθνικός, ο Ιωνικός, τα Τρίκαλα, η Αναγέννηση Καρδίτσας, η Ρόδος, ο Παναιγιάλειος, η Ηλιούπολη και ο Εορδαϊκός, μετά από απόφαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού ενώ στο. κόκκινο βρίσκεται και ο Διαγόρας. Η Επιτροπή απέκλεισε, από τα επαγγελματικά πρωταθλήματα της παραπάνω ομάδες, με την απόφαση της να μην δώσει πιστοποιητικό συμμετοχής.
Αντίθετα ο Διαγόρας πήρε προθεσμία μέχρι τη Δευτέρα 3/10, αλλά φαντάζει δύσκολο να προλάβει τις προθεσμίες. Προθεσμία πήρε και ο Ηλυσιακός μέχρι την Παρασκευή 30/9 προκειμένου να μετατραπεί σε ΤΑΠ για να πάρει άδεια συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, καθώς σήμερα το πρωί μεταβιβάστηκαν στους ανθρώπους της ομάδας οι 120.000 μετοχές.
Αντίθετα πιστοποιητικό έλαβαν η Δόξα Δράμας και ο Λεβαδειακός (κατά πλειοψηφία), η Λάρισα (τυπικά θα το πάρει τη Δευτέρα, 3/10) και ο Πανσερραϊκός και πλέον αναμένουν την απόφαση του Διαιτητικού Δικαστηρίου της ΕΠΟ την Τρίτη για να μάθουν ποιες από τις δύο θα αγωνιστούν στην Σούπερ Λιγκ.
Συνοπτικά οι αποφάσεις της ΕΕΑ:
Πήραν πιστοποιητικό: Λεβαδειακός, Δόξα Δράμας, Πανσερραϊκός, Αναγέννηση Γιαννιτσών, Νίκη Βόλου, Βατανιακός, Αετός Σκύδρας.
Δεν πήραν πιστοποιητικό: Αναγέννηση Καρδίτσας, Ιωνικός, Ηλιούπολη, Εορδαϊκός, Ρόδος, Τρίκαλα, Εθνικός, Παναιγιάλειος, Ηρακλής.
Αναβολή για τη Δευτέρα (3/10): ΑΕΛ (τυπικό), Διαγόρας. Προθεσμία σε Ηλυσιακό (για να γίνει ΤΑΠ ή ΠΑΕ).
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου