Άρχισαν και πάλι οι αεροψεκασμοί πάνω από τον ουρανό της Πρωτεύουσας.

26/09, 10:12. Διακοπές τέλος για τους αεροψεκασμούς στην Αθήνα! Μετά από 3 περίπου μήνες που όλα τα αεροπλάνα... που πετούσαν πάνω από την Αθήνα ως δια μαγείας εξαφανίστηκαν, σήμερα έκαναν πάλι την εμφάνισή τους παρέα με τις άσπρες γραμμές που αφήνουν πίσω τους. Η πορεία τους είναι πάντα η ίδια: Εμφανίζονται πάνω από την Πάρνηθα και αφού ψεκάσουν όλη την Αθήνα φεύγουν πάνω από τον Υμηττό.
Αρκετές φορές οι ψεκασμοί γίνονται μια μέρα ή ώρες πριν συννεφιάσει και αρχίσει να βρέχει. Όχι πάντα όμως. Δυστυχώς πάλι δε θα απαντήσει κανείς τι είναι αυτό που ψεκάζουν. Όντως σε μεγάλα υψόμετρα που οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές, (περίπου -50 βαθμοί) τα αέρια που βγαίνουν από τον κινητήρα του αεροπλάνου , είναι δυνατόν να παγώσουν αμέσως μετά την έξοδό τους, και να εμφανιστούν συμπυκνωμένα υπό μορφή λευκού νέφους για λίγα λεπτά. Μετά εξαφανίζονται.

Και εδώ αρχίζουν τα προβλήματα: Οι γραμμές που αφήνουν τα «δικά μας» διασπώνται αργά στον ουρανό, φαίνονται σα κουρτίνες και το νέφος δεν εξαφανίζεται για ώρες μετά τον ψεκασμό.
Όλως τυχαίως την επόμενη μέρα εμφανίζονται συμπτώματα κούρασης, ακεφιάς, ατονίας, μια αίσθηση να μείνεις στο σπίτι για ξεκούραση.

ΥΓ: Τελικά από πότε επιτρέπεται να πετάνε τέτοιου μεγέθους αεροπλάνα πάνω από κατοικημένες πόλεις με στρατόπεδα και 5 εκατομμύρια κατοίκους?


Αναγνώστης
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου