Μόσιαλος:"Με εντολή Παπανδρέου δεν μεταδόθηκε το μήνυμα των καταληψιών"

27/9/2011, 11:31 πμ. "Με εντολή του πρωθυπουργού απαγορεύθηκε η μετάδοση του μηνύματος των καταληψιών", δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ο κ.Μόσιαλος πρόσθεσε οτι "Δεν θα επιτρέψουμε σε ομάδες πολιτών να επιβάλλουν την γνώμη τους και ιδιαίτερα στα δημοσια ΜΜΕ." Και κατέληξε λέγονατς ότι : "Γνωρίζετε οτι στην δημόσια ραδιοτηλεόραση προβάλλονται όλες οι απόψεις με ισορροπημένο και δημοκρατικό τρόπο."

Ο κ. Μόσιαλος έκανε και αναφορά γενικά στις ομάδες πολιτών που αντιδρούν λέγοντας οτι η κυβέρνηση δεν θα επιτρέψει σε κινήματα τύπου ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ να υπονομεύσουν την πορεία της χώρας και κατηγόρησε τα κόμματα που ενθαρρύνουν τέτοιου είδους κινήματα την ώρα που η πλειοψηφία των πολιτών είναι νομοταγείς
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου