Μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο γιατί έβλεπαν φαντάσματα

27/9/2011, 9:27 πμ. Δύο μαθήτριες στο Χονγκ Κονγκ μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο όταν κατέρρευσαν έντρομες επειδή, όπως αφηγήθηκαν οι ίδιες, είδαν τα φαντάσματα ιαπώνων στρατιωτών από τον ΄Β Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι μαθήτριες, μαζί με άλλες δέκα, είχαν επισκεφθεί τους χώρους ενός εγκαταλελειμμένου σχολείου στην περιοχή New Territories, που φημολογείται ότι είναι στοιχειωμένο και όπως είπαν είδαν τα φαντάσματα ενός ολόκληρου στρατού να παρελαύνει.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της South China Morning Post, τα κορίτσια το έβαλαν έντρομα στα πόδια και λιποθύμησαν.

Το σχολείο, το οποίο έκλεισε το 1998, λέγεται ότι είχε χρησιμοποιηθεί από τα ιαπωνικά στρατεύματα στη διάρκεια της κατοχής του Χονγκ Κονγκ κατά τον ΄Β Παγκόσμιο Πόλεμο.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου