24 ώρες με τον Κόμπι Μπράιαντ

27/9/2011, 1:03 μμ. «Ασφαλώς και μπορείτε να τα καταφέρετε. Αρκεί να το θελήσετε και να το προσπαθήσετε!». Με τα λόγια αυτά, ο Κόμπι Μπράιαντ απάντησε στο ερώτημα του star.gr για το εάν πιστεύει ότι η Ελλάδα θα βγει από την οικονομική κρίση. Λίγο νωρίτερα, κατά την διάρκεια των εγκαινίων του «House of Hoops by Foot Locker» (μαγαζιού με αποκλειστικά μπασκετικό εξοπλισμό) στην Οδό Ερμού, είχε ουσιαστικά αποκαλύψει ότι αυτό είναι το... μότο του: «όποιος θέλει τα καταφέρνει, αλλά πρέπει πρώτα να προσπαθήσει πολύ για αυτό».
Αυτό άλλωστε είχε υποστηρίξει και λίγο νωρίτερα, μιλώντας στους 600 περίπου θαυμαστές του που προκάλεσαν το αδιαχώρητο στον πιο κεντρικό εμπορικό δρόμο της Αθήνας. «Είναι πάρα πολύ δύσκολο να πετύχεις. Πρέπει να φτάσεις τον εαυτό σου στα όρια του για να το καταφέρεις. Να προσπαθήσεις κι άλλο, πιο σκληρά. Αυτό είναι που εγώ κάνω. Πάντα θα υπάρχει άλλωστε κάτι καλύτερο. Θέλω για παράδειγμα περισσότερα πρωταθλήματα με τους Λέικερς, δεν αρκούμαι στους πέντε τίτλους που έχω ήδη κατακτήσει»,είπε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, ο Κόμπι Μπράιαντ αποκάλυψε ότι αυτή είναι η συμβουλή που δίνει και στα παιδιά του. «Η κόρη μου είναι 8 ετών και θέλει να γίνει fashion designer. Ο γιος μου δεν έχει κατασταλάξει ακόμα, είναι άλλωστε μόλις 5 χρονών. Και στους δύο όμως τονίζω συνέχεια ότι θέλει προσπάθεια για να πετύχουν τον σκοπό τους, τίποτα δεν έρχεται ουρανοκατέβατο».
O Μπράιαντ έφτασε το απόγευμα της Δευτέρας στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και αμέσως πήρε μια εικόνα από την... κίνηση (ή αν θέλετε ακινησία) στους δρόμους της Αθήνας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο ίδιοςκαθυστέρησε στο ραντεβού του με τους περίπου 600 φίλους του για περίπου μιάμισι ώρα, όχι για κανέναν άλλον λόγο αλλά επειδή είχαν δημιουργηθεί ουρές χιλιομέτρων στους δρόμους εξαιτίας της απεργίας των μέσων μεταφοράς, τις οποίες δεν μπορούσε να αποφύγει ούτε ο Κόμπι και η παρέα του.
Ο ίδιος μετακινείται στην ελληνική πρωτεύουσα με ένα 15θέσιο πολυτελέστατο βαν, το οποίο έχει ως συνοδευτικά μαύρα πολυτελή αυτοκίνητα μπροστά και πίσω του, αλλά χωρίς παρουσία αστυνομικών. Άλλωστε, για την ασφάλεια του σουπερ σταρ αλλά και την φύλαξη στον χώρο απασχολούνταν περισσότεροι από 20 άνδρες ιδιωτικής εταιρείας σεκιούριτι, ενώ μόνο για τυπικούς λόγους υπήρχαν στον χώρο τέσσερις άνδρες της δημοτικής αστυνομίας και άλλοι δύο της κανονικής. 
Το αυτοκίνητο που μετέφερε τον Κόμπι Μπράιαντκατευθείαν από το αεροδρόμιο έφτασε έξω από εκκλησάκι στην Καπνικαρέα ακριβώς στις 6.25 το απόγευμα, σχεδόν μιάμισι ώρα μετά το προγραμματισμένο ραντεβού. Ο ίδιος «εισέβαλε» στο κατάστημα που τον είχε προσκαλέσει, ξεναγήθηκε στον χώρο, έκοψε την κορδέλα και συνομίλησε για λίγο με επιλεγμένους φίλους του, που του υπέβαλαν ερωτήματα.
Μάλιστα, σε ένα από αυτά που είχε να κάνει με τοενδεχόμενο να αγωνιστεί στην Ευρώπη ή στην Ελλάδα ειδικότερα, άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα μέχρι τη λύση του λοκ άουτ στο NBA και την ενσωμάτωσή του εκ νέου στους Λος Άντζελες Λέικερς:«Το τηλέφωνο μου χτυπάει συνέχεια και δέχεται κλήσεις. Όποιος θέλει ας κάνει προτάσεις για να αγωνιστώ στην Ευρώπη ή την Ελλάδα και... βλέπουμε».
Στην συνέχεια ο Κόμπι ανέλαβε κριτής σε έναν διαγωνισμό καρφωμάτων που στήθηκε ακριβώς έξω από το κατάστημα, στον πεζόδρομο της Ερμού, έχοντας δίπλα του ως δεύτερο κριτή τον Τζον Ντίμπλερ του Πανιωνίου. Μάλιστα, διασκέδασε ιδιαίτερα τον ρόλο του αυτό, έστω και αν η εκδήλωση έληξε... άδοξα, καθώς ένας διαγωνιζόμενος στράβωσε την μπασκέτα – όπως φαίνεται και στην επίσημη αναμνηστική φωτογραφία που έσπευσε αμέσως μετά να βγάλει με όλους όσους έλαβαν μέρος.
Αμέσως μετά, περίπου δέκα λεπτά μετά τις 7.00 το βράδυ και έχοντας συμπληρώσει μόλις παρουσία τριών τετάρτων, ο Κόμπι Μπράιαντ έφυγε με κινηματογραφικό τρόπο από την Ερμού, με τους άνδρες ασφαλείας να του ανοίγουν τον διάδρομο για το αυτοκίνητο και τους δεκάδες θαυμαστές του να σπεύδουν (ανεπιτυχώς οι περισσότεροι)  για μια χειραψία, ένα αυτόγραφο ή κάποια φωτογραφία.
Γρήγορα επιβιβάστηκε στο πουλμανάκι που τον είχε μεταφέρει και στην Καπνικαρέα και ακολούθησε η αυτοκινητοπομπή για το πολυτελές ξενοδοχείο όπου κατέλυσε. Ποιο ήταν αυτό;
Το Χίλτον, κόντρα στην διαρροή που επίτηδες έγινε προς τους θαυμαστές του στην Ερμού ότι επρόκειτο για κάποιο από αυτά της Πλατείας Συντάγματος, με αποτέλεσμα κάποιοι να σπεύσουν σε αυτά αμέσως μετά.
Όπως πληροφορείται το star.gr, ο Κόμπι Μπράιαντ διαμένει σε σουίτα του δωδεκάτου ορόφου του πολυτελούς ξενοδοχείου, ακριβώς δηλαδή έναν όροφο κάτω από το φημισμένο Galaxy Bar. Φυσικά έχει θέα την Ακρόπολη, ενώ στον ίδιο όροφο διαμένουν και τα υπόλοιπα μέλη της παρέας που τον συνοδεύει σε αυτό το πανευρωπαϊκό τουρ. Τα μέτρα ασφαλείας είναι μεν διακριτικά αλλά δρακόντεια, ενώ πρόσβαση στον συγκεκριμένο όροφο (και πολύ περισσότερο στο δωμάτιό του) δεν έχει όποιος κι όποιος, καθώς απαιτείται να τοποθετήσεις την κάρτα διαμονής στο ασανσέρ για να καταφέρεις να φτάσεις σε αυτόν...

Γιάννης Γιαγκίνης

star.gr
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου