Άκης Πετρετζίκης: «Θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω μια δικιά μου εκπομπή»

21/5,  12:59.  Για τα σχέδια της επόμενης τηλεοπτικής σεζόν μίλησε σε συνέντευξη του ο Άκης Πετρετζίκης. Θα είναι και του χρόνου στο «Πρωινό mou»,θα κάνει τελικά δική του εκπομπή; «Δεν έχω καμία ενημέρωση για την ώρα για το τι θα γίνει του χρόνου, όπως δεν έχει και κανείς άλλος». Έχει στα πλάνα του δική του εκπομπή; «Έχω κάνει κάποιες θετικές συζητήσεις, αλλά δεν έχω κάτι στάνταρ ακόμη. Θα το ήθελα πάντως, πέρα από το «Πρωινό mou» να έκανα και δική μου εκπομπή». Όσο για τις φήμες που ακούγονται ότι απείλησε το Mega προκείμενου να του πουν άμεσα να σχέδια που έχουν για εκείνον λέει: «Αυτές είναι ράδιο-αρβύλα από τις πολλές που κυκλοφορούν για μένα. Δεν είμαι από αυτά τα παιδιά τα αχάριστα. Έχω άγχος όπως όλοι μας αλλά μέχρι εκεί όμως».


Πηγή: Radar
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου