Νέα τάση στην αγορά αγαθών και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου στην εποχή της οικονομικής κρίσης


19/4, 20:23.  Η οικονομική κρίση έχει και τα καλά της! Ένα ακόμη είδος μεγάλων προσφορών που μπαίνει στη ζωή όσων ασχολούνται με το διαδίκτυο είναι και αυτή των κουπονιών. Μάθε τα sites που μπορείς να επισκέπτεσαι και δες προσφορές!

Η διαδικασία που μπορείς να μαθαίνεις γρήγορα και εύκολα τις προσφορές είναι πολύ απλή. Επιλέγεις ποιο site σου αρέσει με τις τόσο μεγάλες εκπτώσεις σε διάφορες υπηρεσίες, κάνεις εγγραφή και ενημερώνεσαι καθημερινά στο email σου! Οι επιλογές είναι πάρα πολλές και οι εκπτώσεις πολύ μεγάλες!

Εστιατόρια, μαθήματα χορού, yoga, spa, ταξίδια, ομορφιά, προΐόντα ακόμη κι αν γίνεσαι κουμπάρα, ακόμη καιservice αυτοκινήτου! Όλα σε περιμένουν με έκπτωση εως και 90%! 

 Κάποια από τα εν λόγω sites είναι το groupon.gr που είναι και διεθνώς διαδεδομένο και από τα πρώτα που δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα, το goldendeals.gr,τo athensliving.gr και το thessliving.gr για την Θεσσαλονίκη και το  tsoonami.gr,

Οι υπέυθυνοι από δύο sites μίλησαν στο TLIFE για τη λειτουργία τους, τα μέλη τους αλλά και για τις υπηρεσίες που έχουν την μεγαλύτερη ζήτηση.

O υπέυθυνος της εταιρείας Groupon, κος Βεγλέρης δήλωσε στο TLIFE: Η εταιρεία λειτουργεί από το καλοκαίρι, είχαμε τη dealforeal.gr και έπειτα ήρθε η συνεργασία με τη groupon κι έπειτα δημιουργήθηκε το groupon.gr! H ιδέα φυσικά ξεκίνησε από την Groupon γιατί είναι μία διεθνούς φήμη εταιρεία και ήταν και το πρώτο site παγκοσμίως με αυτή την ιδέα. Δεν είναι πολιτική της εταιρείας μας να λέμε τα μέλη μας γιατί είναι πολλές εταιρείες που λένε ψευδή νούμερα κι έχουμε αποφασίσει ν'απέχουμε από αυτό το "παιχνίδι". Η δυναμή μας είναι οι άνθρωποι μας. Αυτό που μπορώ να σας πω με σιγουριά είναι τα μέλη μας διθνώς, που είναι 770.000.000! Μπορώ να σας πω το budget του marketing που διαθέτουμε μήνα 100.000 ευρώ. Το marketing αφορά μόνο σε ώριμους διαδικτυακούς χρήστες, οπότε τη διαφήμισή μας την κάνουμε μόνο στο διαδίκτυο. Η Groupon είναι η πρώτη εταιρεία που άνοιξε στον χώρο, παγκοσμίως και στην Ελλάδα φυσικά που πρώτα ήταν αρχικά η dealforeal και μετατράπηκε σε groupon το καλοκαίρι. Μετά ακολούθησε η Goldendeals, το tsoonami και το livemyday. Οι προμηθευτές μας είναι από όλο τον κόσμο. Εννοείται ότι στην Ελλάδα είναι πολλοί ευχαριστημένοι γιατί η εταιρεία τους επικοινωνείται σε πάρα πολύ κόσμο και η πελατεία τους αυξάνεται κατά πολύ. Μέσω του groupon έχουν πραγματικούς πελάτες.

Όσο για το ποια προϊόντα έχουν ζήτηση και για το αν είναι τα μέλη αυχαριστημένα από τις υπηρεσίες; Σαν εταιρεία προσπαθούμε όσο μπορούμε να μην έχουνε πολλά παράπονα οι πελάτες και να ανταποκρίνονται οι προσφορές σε ό,τι υπόσχονται. Ωστόσο παράπονα υάρχουν κάποιες φορές, κυρίως για την εξυπηρέτηση των εταιρειών. Αυτά είναι τα ουσιαστικά παράπονα. Ο τομέας που έχει περισσότερη ζήτηση είναι αυτός της αισθητικής. Μετά μεγάλα ποσοστά έχει το travelling. Υπάρχουν προσφορές σε ινστιτούτα ομορφιάς που έχουν μεγάλη ζήτηση! Αποτριχώσεις, νύχια ακόμη και ενέσιμες θεραπείες!


Όπως βλέπεις και στη φωτογραφία τα μέλη στο group του Groupon της Ελλάδας είναι κοντά στις 22.000! Εκεί μπορείς να ενημερώνεσαι καθημερινά για τις προσφορές που υπάρχουν αν δεν θες να παίρνεις email. 

Στο TLIFE μίλησε κι ο υπεύθυνος μιας νέας εταιρείας με εκπτωτικά κουπόνια και προσφορές, ο κος Ιωσήφ Μπέζος της athensliving.gr και της thessliving.gr: Η εταιρεία μας λειτουργεί μόλις έναν μήνα! Για να γίνει κανείς μέλος αρκεί να εγγραφεί στην εταιρεία μας και να λαμβάνει τα mail μας. Και φυσικά μέσω του group μας στο Facebook, υπάρχουν βέβαια και αυτοί που βλέπουν τίς προσφορές μας κι εμείς δεν τους ξέρουμε... Μέχρι τώρα οι προμηθευτές μας είναι πάνω από 60! Πρόκειται για ένα νέο είδος προώθησης και πώλησης προϊόντων και δεν είναι μόνο αυτοί που αγοράζουν αλλά και αυτοί που βλέπουν την εταιρεία! Μπορεί  από τους 1000 που θα μπουν στο site να αγοράσουν οι 50. Οι υπόλοιποι όμως θα έχουν δει την εταιρεία... Είναι μεγάλη διαφήμιση για τους προμηθευτές. Υπάρχουν δύο τρόποι αγοράς. Ένας είναι που υπάρχει ένα εκπτωτικό κουπόνι που το παίρνεις για να έχεις πρόσβαση στην προσφορά και ο άλλος που έχεις κατευθείαν προσφορά! Περισσότερη ζήτηση έχουν οι υπηρεσίες που αφορούν σε κομμωτήρια, spa, εστιατόρια! Και ο τομέας των προϊόντων ανεβαίνει σιγά σιγά. Λίγο πιο δειλά βέβαι αλλά ας πούμε στα παπούτσια ή στις οικιακές συσκευές υπάρχει ζήτηση!

Όσο για το θέμα παραπόνων: "Σαν site προσπαθούμε να ελέγχουμε τα καταστήματα που αφορούν οι προσφορές. Γενικά όμως υπάρχουν παράπονα. Τα βλέπουμε και στο facebook. Για παράδειγμα αν υπάρχει μια προσφορά σ'ένα μανικιούρ-πεντικιούρ και μαζεύονται 1.000 άτομα, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει γρήγορα το μαγαζί. Υπάρχει ζήτηση και στον τομέα της αισθητικής ομορφιάς. Μιλάμε όμως για περιποιήσεις πλαστικού χειρούργου και όχι για επέμβαση... Εδώ υπάρχει ένα νομικό θέμα που αφορά στη διαφήμιση γιατρών γι' άυτό και οι υπηρεσίες είναι μόνο αισθητικής ιατρικής Ένα botox για παράδειγμα μια κυρία που αφορά στην αισθητική μπορέι να το βρει μέσω του site μας. Δεν είναι 100% ιατρική υπόθεση."

Στο Athensliving για παράδειγμα αυτή την περίοδο υπάρχει η παρακάτω προσφορά. Μία θεραπεία γιααπολέπιση νεκρών κυττάρων, καταπολέμηση ουλών ακμής & ανανέωση της επιδερμίδας που από 600 ευρώ που κοστίζει, μπορείς να την κάνεις μόλις με 160!



 



www.tlife.gr/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου