Όλοι είναι κατά κάποιο τρόπο ικανοποιημένοι από τον 1ο αγώνα της χρονιάς. Η Honda που είδε 4 μοτοσυκλέτες της στις 5 πρώτες θέσεις, η Yamaha που βλέπει ότι τελικά με ρυθμίσεις αγώνα ο Lorenzo είναι πολύ κοντά. Ο Rossi και η Ducati γιατί το βρίσκουν και η διαφορά έχει μειωθεί. Βέβαια υπάρχουν και οι άτυχοι με πτώσεις και προβλήματα που τους δημιούργησαν άλλοι.
Ο 1ος Αγώνας της χρονιάς ήταν σίγουρα συναρπαστικός & στην έναρξη του αγώνα στο Κατάρ οι περισσότεροι είχαν ως μεγάλο φαβορί για τη νίκη του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν τον Casey Stoner.Ε, λοιπόν, ο Αυστραλός της Repsol Honda δεν τους απογοήτευσε καθώς πήρε μια πανάξια νίκη στο Losail αρχίζοντας την καριέρα του στη Honda με θετικό τρόπο.
Ο Pedrosa ξεκίνησε καλύτερα όπως αναμενόταν, ο Lorenzo πέρασε μπροστά, μετά ήταν η σειρά του Stoner. O Dani κατάφερε και πάλι να πάρει κεφάλι, αλλά λίγο πριν το τέλος άφησε μπροστά τον Αυστραλό να πάρει μια άνετη νίκη και δεν κατάφερε να αντισταθεί και στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2010 που πήρε την 2η θέση, φανερά ευχαριστημένος. Ο Ισπανός της Honda αντιμετώπισε πρόβλημα με πόνο στο χέρι του και χάσιμο δύναμης, όπως ακριβώς είχε γίνει και στην Valencia, όταν ξαναγύρισε στην πίστα μετά την επέμβαση που έκανε στην σπασμένη του κλείδα. Κάτι εκεί δεν πάει καλά και επηρεάζει το χέρι του. Με αυτό δεδομένο είναι ευχαριστημένος που ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου.
Ας πάρουμε όμος τα πράγματα απο την αρχη.
Η εκκίνηση του Stoner στο αγώνα ήταν καλή, αλλά στους πρώτους δυο γύρους έμεινε στην 3η θέση αφού τον πέρασαν οι Pedrosa και Lorenzo.
Όταν καταλάγιασαν τα πράγματα ο Stoner άρχισε να πυροβολεί αδιακρίτως και με συνεχόμενους γύρους στο 1:55.8 έφτασε στον τροχό του Pedrosa. Δέκα γύρους πριν το τέλος ο Stoner αποφάσισε ότι έπρεπε να δώσει ένα τέλος και έκανε την κίνησή του. Πέρασε τον Pedrosa και με 3 απίθανους γύρους στο 1:55.3 άνοιξε μια διαφορά ασφαλείας και φυσικά έφτασε σε μια άνετη νίκη. Ο Casey Stoner λοιπόν αρχίζει με το δεξί την καριέρα του στη Repsol Honda και αυτή η νίκη εκτός από τους βαθμούς θα του δώσει και μεγάλη ψυχολογική ώθηση για τη συνέχεια.
Ο αναβάτης που έκλεψε την παράσταση στο Losail ήταν ο Jorge Lorenzo. Ο πρωταθλητής ήταν το αουτσάιντερ και κανείς δεν περίμενε να ακολουθήσει τα δύο Repsol Honda, ωστόσο τους διέψευσε όλους. Ο Ισπανός οδήγησε απίθανα, ήταν σταθερός και όπως πάντα εξαιρετικός στο προσπέρασμα και κατάφερε να πάρει τη 2η θέση στον αγώνα. Έμεινε μαζί με τους Pedrosa και Stoner σε όλο τον αγώνα και δεν έχασε καμία ευκαιρία που του δόθηκε. Πίεσε στο τέλος τον Pedrosa και με δύο πολύ καλούς γύρους στο τέλος βρέθηκε στη 2η θέση. Αυτή η εμφάνιση του Lorenzo ήταν εμφάνιση πρωταθλητή και πραγματικά έστειλε ένα καλό μήνυμα στους αντιπάλους του.
Όσο αναμενόμενη ήταν η απόδοση του Stoner το αντίθετο συνέβη με τον Dani Pedrosa. Ο Ισπανός στο πρώτο κομμάτι του αγώνα οδήγησε εκπληκτικά, ήταν επιθετικός και δεν άφησε τον Stoner να ξεφύγει. Στα μέσα του αγώνα όμως έχασε το ρυθμό του και επέτρεψε στον Αυστραλό να φύγει μπροστά. Σαν να μην έφτανε αυτό ο Pedrosa δέχτηκε την επίθεση και του Lorenzo και τελικά περιορίστηκε στην 3η θέση. Ο Pedrosa αργότερα στις δηλώσεις του είπε πως είχε πρόβλημα με τον ώμο του με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ελέγξει τη μοτοσικλέτα όπως ήθελε. Όπως και να έχει ο Ισπανός ήταν απογοητευμένος, αλλά ένα βάθρο στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ποτέ δεν είναι κακό.
Πίσω από τα δύο Repsol Honda και τον Jorge Lorenzo μάχη έδωσαν οι Andrea Dovizioso και Marco Simoncelli. Οι δύο αναβάτες της Honda έμειναν μαζί σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και αντάλλαξαν αρκετές φορές θέσεις. Στο τέλος ο Dovi είχε περισσότερη ψυχραιμία και με έναν απίθανο τελευταίο γύρο κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον ατίθασο Simoncelli. Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση για τον Ben Spies. Ο Τεξανός ήταν εκτός ρυθμού στον αγώνα και τα καλά δείγματα που είχε δείξει στη διάρκεια του τριημέρου στον αγώνα δεν μπόρεσε να τα επιβεβαιώσει. Στους πρώτους γύρους εμφανίστηκε πάλι κατώτερος των περιστάσεων και τελικά το μόνο που κατάφερε ήταν να περάσει τον Valentino Rossi και να μπει στην εξάδα.
Χαμόγελα επικράτησαν στο box της Ducati και συγκεκριμένα σε εκείνο του Valentino Rossi. Ο Ιταλός έκανε απίστευτη εκκίνηση και βρέθηκε αμέσως στο group των πρωτοπόρων. Έμεινε πίσω από τους αναβάτες της Honda και τον Lorenzo αρχικά, ενώ αργότερα δέχτηκε την πίεση του Barbera. Όσο πέρναγαν οι γύροι ο Rossi έχανε την επαφή του με τους πρώτους, ωστόσο κατάφερε να επικρατήσει στη μάχη για την 6η θέση και ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα εκεί. Μετά τα μέσα του αγώνα ο ώμος του άρχισε να τον επηρεάσει και στη μάχη με τον Spies δεν κατάφερε να βγει νικητής τερματίζοντας τελικά στην 7η θέση. Ικανοποιητικό ξεκίνημα για τον Rossi στον πρώτο του αγώνα με την Ducati, ωστόσο πρέπει να γίνει πολλή δουλειά για να πλησιάσει τις Yamaha και Honda.
Στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης τερμάτισαν οι Edwards, Hayden και Aoyama, ενώ πιο πίσω έμειναν οι Crutchlow, Barbera και Abraham. Πτώση σημείωσε στον πρώτο γύρο ο Randy De Puniet, ενώ στους τελευταίους γύρους έπεσε και ο Toni Elias. Τον αγώνα εγκατέλειψε ο Loris Capirossi με πρόβλημα στην Ducati του.
Το πρώτο Grand Prix της χρονιάς αποτελεί παρελθόν και όλοι πλέον στρέφουμε το βλέμα στο επόμενο.
Αποτελέσματα Qatar Moto GP
Θ. Αναβάτης Ομάδα Χρόνος
1 Casey STONER Repsol Honda Team 42:38.569
2 Jorge LORENZO Yamaha Factory Racing 3.440
3 Dani PEDROSA Repsol Honda Team 5.051
4 Andrea DOVIZIOSO Repsol Honda Team 5.942
5 Marco SIMONCELLI San Carlo Honda Gresini 7.358
6 Ben SPIES Yamaha Factory Racing 10.468
7 Valentino ROSSI Ducati Team 16.431
8 Colin EDWARDS Monster Yamaha Tech 3 26.293
9 Nicky HAYDEN Ducati Team 27.416
10 Hiroshi AOYAMA San Carlo Honda Gresini 28.920
11 Cal CRUTCHLOW Monster Yamaha Tech 3 34.539
12 Hector BARBERA Mapfre Aspar Team MotoGP 34.829
13 Karel ABRAHAM Cardion AB Motoracing 37.957
- Toni ELIAS LCR Honda MotoGP 4 Laps
- Loris CAPIROSSI Pramac Racing Team 21 Laps
- Randy DE PUNIET Pramac Racing Team 0 Lap
Φωτογραφικό υλικό!
- Blogger Comment
- Facebook Comment
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου