Το ερώτημα που κυριαρχεί για τον 42χρονο Μίκαελ Σουμάχερ είναι αν θα καταφέρει να κερδίσει ξανά στην καριέρα του με τα χρώματα της Mercedes - μια νίκη που εν μέρει θα διασκεδάσει τις εντυπώσεις για την επάνοδο που αρκετοί χαρακτηρίζουν λάθος. Ο ίδιος λέει ότι το απολαμβάνει...
Ο Σουμάχερ στις σχέσεις του με τον Τύπο δεν είναι αυτός που ξέραμε. Εχει φύγει από πάνω του το «σφίξιμο» που τον χαρακτήριζε στη Ferrari, δείχνει πιο χαλαρός, γελάει, αστειεύεται, υπάρχουν φορές που απαντάει ατακαριστά. Οπως τόνισε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του, ο διευθύνων σύμβουλος της F1, Μπέρνι Εκλεστον:
«O Σουμάχερ είναι ακόμη αφοσιωμένος και η φυσική του κατάσταση είναι όπως και στην ακμή του. Μιλώντας του νιώθεις σε κάθε λέξη και στάση ότι θέλει να κερδίσει ξανά περισσότερο απ’ οτιδήπο τε άλλο. Αν η Mercedes τού δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο θα τα καταφέρει».
C+S: Πόσο διαφορετικά βλέπεις τα πράγματα τώρα που δεν υπάρχει πίεση;
Μ.Σ.: Πάντα είχα πίεση στη ζωή μου, γι’ αυτό βρίσκομαι εδώ. Νομίζετε ότι πέρυσι δεν υπήρχε πίεση; Υπήρχε, και μάλιστα πολλή. Δεν με νοιάζει τι νομίζουν οι υπόλοιποι γι’ αυτό, εγώ κάνω αυτό που πιστεύω καλύτερο για τον εαυτό μου. Είμαι σίγουρος ότι η απόφασή μου να επιστρέψω ήταν σωστή και απολαμβάνω τη συμμετοχή μου.
C+S: Ποιος είναι ο στόχος σου φέτος;
Μ.Σ.:Αυτός που θέσαμε πριν από μερικές βδομάδες, το να βρεθούμε στο βάθρο μ’ αυτό το μονοθέσιο και, αν τα πράγματα πάνε καλά, να κερδίσουμε κι έναν αγώνα. Αυτό είναι πιθανότατα το μέγιστο στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε αν και είναι πολύ δύσκολο να κρίνου με την απόδοσή μας αυτή τη στιγμή σε σύγκριση με τους άλλους. Προφανώς θα βελτιώσουμε το μονοθέσιο έως τον πρώτο αγώνα, αλλά κατά πόσο θα το βελτιώσουμε συγκριτικά με τους άλλους δεν το ξέρω.
C+S: Ποια αλλαγή θεωρείς πιο ενδιαφέρουσα, την κινητή πίσω αεροτομή, το KERS ή τα νέα ελαστικά;
Μ.Σ.: Την κινητή αεροτομή και το KERS. Πιστεύω ότι θα κάνουν τους αγώνες πιο ενδιαφέροντες καθότι τα διαθέτουν όλα τα μονοθέσια. Την αεροτομή θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει σε συγκεκριμένη σημεία μόνο αυτός που ακολουθεί (σ.σ.: στα 600 τελευταία μέτρα της κύριας ευθείας σε κάθε πίστα, με το πάτημα ενός κουμπιού θα ολισθαίνει το πάνω στοιχείο της αεροτομής, μειώνοντας τις αντιστάσεις και αυξάνοντας την τελική ταχύτητα), οπότε θα βοηθήσει τα προσπεράσματα χωρίς φυσικά να σου δίνει κάποια εγγύηση ότι θα προσπεράσεις.
Πιστεύω ότι είναι σημαντική καινοτομία και χαίρομαι να βλέπω τέτοιες προσπάθειες.
Ο Σουμάχερ στις σχέσεις του με τον Τύπο δεν είναι αυτός που ξέραμε. Εχει φύγει από πάνω του το «σφίξιμο» που τον χαρακτήριζε στη Ferrari, δείχνει πιο χαλαρός, γελάει, αστειεύεται, υπάρχουν φορές που απαντάει ατακαριστά. Οπως τόνισε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του, ο διευθύνων σύμβουλος της F1, Μπέρνι Εκλεστον:
«O Σουμάχερ είναι ακόμη αφοσιωμένος και η φυσική του κατάσταση είναι όπως και στην ακμή του. Μιλώντας του νιώθεις σε κάθε λέξη και στάση ότι θέλει να κερδίσει ξανά περισσότερο απ’ οτιδήπο τε άλλο. Αν η Mercedes τού δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο θα τα καταφέρει».
C+S: Πόσο διαφορετικά βλέπεις τα πράγματα τώρα που δεν υπάρχει πίεση;
Μ.Σ.: Πάντα είχα πίεση στη ζωή μου, γι’ αυτό βρίσκομαι εδώ. Νομίζετε ότι πέρυσι δεν υπήρχε πίεση; Υπήρχε, και μάλιστα πολλή. Δεν με νοιάζει τι νομίζουν οι υπόλοιποι γι’ αυτό, εγώ κάνω αυτό που πιστεύω καλύτερο για τον εαυτό μου. Είμαι σίγουρος ότι η απόφασή μου να επιστρέψω ήταν σωστή και απολαμβάνω τη συμμετοχή μου.
C+S: Ποιος είναι ο στόχος σου φέτος;
Μ.Σ.:Αυτός που θέσαμε πριν από μερικές βδομάδες, το να βρεθούμε στο βάθρο μ’ αυτό το μονοθέσιο και, αν τα πράγματα πάνε καλά, να κερδίσουμε κι έναν αγώνα. Αυτό είναι πιθανότατα το μέγιστο στο οποίο μπορούμε να ελπίζουμε αν και είναι πολύ δύσκολο να κρίνου με την απόδοσή μας αυτή τη στιγμή σε σύγκριση με τους άλλους. Προφανώς θα βελτιώσουμε το μονοθέσιο έως τον πρώτο αγώνα, αλλά κατά πόσο θα το βελτιώσουμε συγκριτικά με τους άλλους δεν το ξέρω.
C+S: Ποια αλλαγή θεωρείς πιο ενδιαφέρουσα, την κινητή πίσω αεροτομή, το KERS ή τα νέα ελαστικά;
Μ.Σ.: Την κινητή αεροτομή και το KERS. Πιστεύω ότι θα κάνουν τους αγώνες πιο ενδιαφέροντες καθότι τα διαθέτουν όλα τα μονοθέσια. Την αεροτομή θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει σε συγκεκριμένη σημεία μόνο αυτός που ακολουθεί (σ.σ.: στα 600 τελευταία μέτρα της κύριας ευθείας σε κάθε πίστα, με το πάτημα ενός κουμπιού θα ολισθαίνει το πάνω στοιχείο της αεροτομής, μειώνοντας τις αντιστάσεις και αυξάνοντας την τελική ταχύτητα), οπότε θα βοηθήσει τα προσπεράσματα χωρίς φυσικά να σου δίνει κάποια εγγύηση ότι θα προσπεράσεις.
Πιστεύω ότι είναι σημαντική καινοτομία και χαίρομαι να βλέπω τέτοιες προσπάθειες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου