Έλντα Πανοπούλου: «Πέρασα ένα διαζύγιο και δεν κατάλαβε κανείς το παραμικρό»

Η Έλντα Πανοπούλου ρωτήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή της για τον θεωρεί πως υπάρχουν άνθρωποι από το χώρο της showbiz που κάνουν τα πάντα για να «πουλάνε», ακόμη και την προσωπική τους ζωή. Όπως είπε: «Φυσικά. Μπορώ να σας απαντήσω και με βάση την προσωπική μου εμπειρία. Πέρασα ένα διαζύγιο και δεν κατάλαβε κανείς το παραμικρό. Όχι γιατί οι δημοσιογράφοι ήσαστε λιγότερο έξυπνοι και τώρα γίνατε “τσακάλια”, αλλά γιατί εγώ δεν το επιδίωξα ποτέ. Θεωρούσα και θεωρώ ότι είναι αρνητικό για το κοινό να το υποχρεώνουμε σε οφαθλμολαγνεία. Πιστεύετε ότι, αν κάποιος βγει δημοσίως και ανακοινώσει ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει στη σχέση του, αυτομάτως θα πάψουν οι δυσλειτουργίες και στις υπόλοιπες σχέσεις της ανθρωπότητας; Είναι αστεία πράγματα αυτά. Υπάρχουν συνάδελφοί μου οι οποίοι βγήκαν και είπαν: “Είχα καρκίνο και τον αντιμετώπισα”. Αυτό έχει νόημα για τον κόσμο. To να βγούμε και να πούμε “τι ωραία που χώρισα, κι ας έχω 45 παιδιά. Γυναίκες του κόσμου ενωθείτε, απελευθερωθείτε”, δεν είναι καλό. Γιατί, όταν κάνεις παιδιά, έχεις ύψιστη υποχρέωση να διατηρήσεις ασφαλή τον κόσμο τους».
Πηγή: ΕΓΩ
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου