Ελεονώρα Μελέτη «Έχω παρουσιάσει δελτίο μεθυσμένη!»

Σχολιάζοντας τη μεθυσμένη εμφάνιση του Θέμη Γεωργαντά στην εκπομπή «Μες την Καλή Χαρά», η Ελεονώρα Μελέτη αποκάλυψε πως και η ίδια έχει εμφανιστεί στην τηλεόραση υπό την επήρεια αλκοόλ!



«Έχω παρουσιάσει δελτίο ενώ ήμουν ντίρλα» είπε η Ελεονώρα και έδωσε τη δική της εξήγηση: «Έχω πει δελτίο ειδήσεων Παραμονή Πρωτοχρονιάς -31 Δεκεμβρίου- του 2003 ή του 2004 στο Alter, στις 5.30 το απόγευμα όπου έχουν ήδη έρθει οι μεζέδες και τα κρασιά απ’ έξω, γιατί μας πρόσεχαν να περάσουμε καλά αυτή τη μέρα, και έχω πει το δελτίο ντίρλα!».



Η γνωστή παρουσιάστρια συνέχισε όμως την περιγραφή της: «Να βλέπω το autocue να κουνιέται πάνω κάτω και να είναι θολό. Ευτυχώς, βγήκε το δελτίο γιατί ήταν των 5 λεπτών, αλλά και πάλι δεν είχε κανένα βίντεο και ήταν μόνο voice over!».
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment