Ο Πάγκαλος επιμένει στο “όλοι μαζί τα φάγαμε”

Με μία απαντητική επιστολή του σε ένα άρθρο του δημοσιογράφου Κωστή Βαξεβάνη, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης επιμένει στην περίφημη ρήση του “όλοι μαζί τα φάγαμε”, που προκάλεσε τη μήνιν της κοινωνίας, αλλά και βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.


Στο άρθρο του, ο κ. Βαξεβάνης σημείωνε ότι “αν τα φάγαμε όλοι μαζί, στον Πάγκαλο φαίνονται, λέει ένας φίλος μου που δεν συμπαθεί ιδιαίτερα, είναι αλήθεια, τον Αντιπρόεδρο της κυβέρνησης”.
Ο Θόδωρος Πάγκαλος έστειλε απαντητική επιστολή στον κ. Βαξεβάνη, στην οποία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Είμαστε συνυπεύθυνοι κύριε Βαξεβάνη και φυσικά, ο καθένας με το δικό του μερίδιο ευθύνης».

Όλο το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

«Αγαπητέ κύριε Βαξεβάνη,
Διάβασα στην ιστοσελίδα σας ένα άρθρο σας με τίτλο “Αυτοί που τα έφαγαν και αυτοί που χωνεύουν την αλήθεια…”.
Σας ευχαριστώ που ασχοληθήκατε μαζί μου και με όσα υποστήριξα σε δηλώσεις μου κατά το παρελθόν. Χαίρομαι μάλιστα που καταλήγετε περίπου στα ίδια συμπεράσματα. Θα συμφωνήσω ιδιαιτέρως με την παρατήρησή σας ότι «υπάρχουν αξιοπρεπείς άνθρωποι που δεν έφαγαν, δεν προσκύνησαν για να μπουν στο Δημόσιο, δεν κορόιδεψαν κανένα» και επειδή ακριβώς “τους κάνω παρέα” δήλωσα αυτό που δήλωσα στη συνέντευξή μου στο Βήμα της 31/12/2010 αλλά και παλαιότερα στη Βουλή.

Η περίφημη, πλέον, ρήση “μαζί τα φάγαμε” δεν είχε τελεία. Είχε συνέχεια που είναι καταγεγραμμένη στα Πρακτικά της Βουλής και είναι, εν συντομία, ότι στο ερώτημα “που πήγαν τα λεφτά”, η απάντηση είναι ότι τα φάγαμε μαζί σε ένα άθλιο σύστημα διορισμών, εξυπηρετήσεων και διασπάθισης του δημοσίου χρήματος. Είμαστε συνυπεύθυνοι κύριε Βαξεβάνη και φυσικά, ο καθένας με το δικό του μερίδιο ευθύνης.
Πάντως, αν ανατρέξετε σε παλαιότερες δηλώσεις μου -μπορείτε να τις βρείτε στην ιστοσελίδα μου- αλλά και σε δημοσιεύματα του τύπου θα δείτε ότι εδώ και πολλά χρόνια υποστήριζα και υποστηρίζω τις ίδιες θέσεις γι’ αυτά τα θέματα. Μόνο που παλαιότερα ελάχιστοι είχαν διάθεση να με ακούσουν και ακόμα λιγότεροι να δεχθούν όσα έλεγα, διότι τότε ήταν οι εποχές των παχέων αγελάδων. Θα σας θυμίσω μόνο ότι υπήρξα από τους πιο φανατικούς υποστηρικτές του νόμου Πεπονή και ότι ακόμα και την περίοδο της σύγκρουσής μου με τον Κώστα Σημίτη, η
κριτική μου αφορούσε κυρίως την απουσία μεγάλων θεσμικών μεταρρυθμίσεων και την ανάγκη πραγματικής εξυγίανσης των οικονομικών της χώρας.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment