«Το ακινετοβακτήριο είναι ένα ιδιαίτερα βαρύ μικρόβιο το οποίο είναι πολυανθεκτικό. Από την πρώτη στιγμή που διαγνώστηκε η ύπαρξή του κινητοποιήθηκε η Κλινική και η Επιτροπή Λοιμώξεων και από την περασμένη Τετάρτη και για δέκα ημέρες δεν θα γίνονται εισαγωγές άλλων νεογνών. Τα νεογνά που νοσηλεύονται στη Μονάδα, και τα οποία είναι λιγότερα από 30, είναι σε καλή κατάσταση, ενώ φορείς του μικροβίου είναι 12 από αυτά. Ο κίνδυνος είναι υποθετικός και οι γονείς έχουν ενημερωθεί», εξήγησε ο κ Νικολαΐδης.
Πρόσθεσε ότι οι μαιευτήρες του «Παπαγεωργίου» συνιστούν στις έγκυες να γεννήσουν σε άλλα νοσοκομεία, αλλά στην περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατό, όπως σήμερα που γέννησε μια γυναίκα, τα πρόωρα νεογνά μεταφέρονται σε άλλες Μονάδες.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Blogger Comment
Facebook Comment