Τέλος στις απάνθρωπες πρακτικές των εισπρακτικών

Ταχύτερες διαδικασίες για την προώθηση του νομοσχεδίου, έτσι ώστε να τεθεί συγκεκριμένο πλαίσιο των εισπρακτικών εταιρειών ζητούν οι οργανώσεις των καταναλωτών...

...Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, με επιστολή του προς τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, επισημαίνει: «ενώ βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα εφαρμογής ρύθμισης των χρεών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών (Ν.3869/2010) οι εισπρακτικές εταιρείες εμμένουν σε πρακτικές του παρελθόντος 'με μη νόμιμο, σκληρό τρόπο , απάνθρωπο, για τα ήθη του μέσω Έλληνα καταναλωτή».

Η ένωση τονίζει ότι δέχεται τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας καταναλωτών για τους τρόπους επικοινωνίας που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν οι εισπρακτικές εταιρείες (π.χ. καλούν με απόκρυψη του τηλεφωνικού αριθμού τους, δεν λένε από που καλούν και ποιους εκπροσωπούν και αναφέρουν προσωπικά στοιχεία του οφειλέτη και σε τρίτα άτομα που τυχόν απαντήσουν στην κλήση τους).

Η οργάνωση των καταναλωτών αναφέρει ότι οι καταναλωτές πιέζονται πολύ από αυτή τη συμπεριφορά και όσοι βρίσκονται στην διαδικασία ρύθμισης των οφειλών του, «αποπροσανατολίζονται καθώς από τη μια μεριά υπάρχουν οι ρυθμίσεις του Νόμου 3869/2010 και από την άλλη , τα παραπλανητικά "παπαγαλάκια" που αναφέρονται στα ‘’αρνητικά'' της ρύθμισης και ακόμα η απειλή περί ρευστοποίησης περιουσιακών στοιχείων».
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment